کلمه جو
صفحه اصلی

ناپدید شدن سیدنی هال

دانشنامه عمومی

ناپدید شدن سیدنی هال (به انگلیسی: The Vanishing of Sidney Hall)، که با عنوان سیدنی هال نیز شناخته می شود، فیلمی در ژانر درام معمایی به نویسندگی و کارگردانی شان کریستنسن و محصول سال ۲۰۱۷ آمریکاست. لوگان لرمن، ال فانینگ، میشل موناهن، ناتان لین و کایل چندلر از جمله بازیگران فیلم هستند. لوگان لرمن به غیر بازی در نقش اصلی، تهیه کننده اجرایی فیلم نیز می باشد. بعد از فیلم سوپر ۸ این دومین باری است که کایل چندلر و ال فانینگ با یکدیگر، هم بازی می شوند گرچه در این فیلم صحنه مشترکی با یکدیگر ندارند.
شان کریستنسن
جیسون دولان
داستان فیلم دربارهٔ نویسنده گوشه گیر و عجیبی به نام سیدنی هال است که به دلایل نامعلوم تمامی نسخه های کتاب های خود را از کتاب خانه های مختلف جمع آوری کرده و آن ها را آتش می زند. در این حال، یک پلیس بی نام و نشان سعی در پیدا کردن سیدنی و فهمیدن رازهای زندگی او دارد.
فیلم برداری فیلم از اواخر آوریل ۲۰۱۶ آغاز شد. ناپدید شدن سیدنی هال نخستین بار در جشنواره فیلم ساندنس رونمایی شد. فیلم اکران محدود خود را از تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۸ آغاز کرد و سپس توسط «دایکر تی وی سینما» به صورت اینترنتی عرضه شد.
ناپدید شدن سیدنی هال با واکنش های مختلفی مواجه شد.منتقدین چندان فیلم را دوست نداشتند اما مردم و تماشاگران از آن استقبال کردند. راتن تومیتوز گزارش کرد که ۸۳٪ مردم نسبت به فیلم نظر مثبتی داشته اند این در حالی است که در همین سایت، تنها ۹٪ منتقدین نسبت به آن نظر مثبتی داشته اند که نشان می دهد مردم بسیار بیشتر نسبت به منتقدین، طرفدار فیلم هستند. متاکریتیک نیز گزارش مشابهی را منتشر کرد. در متاکریتیک، فیلم امتیاز ۲۱/۱۰۰ را گرفته است که این میانگین از روی ۱۰ نقد به دست آمده است.اما نمره مردم به فیلم چیزی کاملاً متفاوت است و تماشاگران به آن امتیاز ۷٫۸/۱۰ را داده اند.

نقل قول ها

ناپدید شدن سیدنی هال (به انگلیسی: The Vanishing of Sidney Hall)، که با عنوان سیدنی هال نیز شناخته می شود، فیلمی در ژانر درام معمایی به نویسندگی و کارگردانی شان کریستنسن و محصول سال ۲۰۱۷ آمریکاست.


کلمات دیگر: