کلمه جو
صفحه اصلی

فاینال فانتزی 7 ظهور کودکان

دانشنامه عمومی

فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان (به ژاپنی: ファイナルファンタジーVII アドベントチルドレン Fainaru Fantajī Sebun Adobento Chirudoren) یک فیلم پویانمایی ژاپنی در سبک خیال پردازی علمی، به کارگردانی تتسویا نومورا و نویسندگی کازوشیگه نوجیما است. ظهور کودکان توسط شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس و ویژوال وورک ساخته شده و یکی از قسمت های مجموعه گردآوری فاینال فانتزی ۷ است که اقتباسی از فاینال فانتزی ۷، یکی از بازی های رایانه ای موفق نقش آفرینی در سال ۱۹۹۷ است. ظهور کودکان وقایع دو سال بعد از نسخه بازی را روایت می کند و تمرکز آن بر روی یک گروه سه نفره است که کار آن ها ربودن کودکان مبتلا به یک بیماری ناشناخته به نام جئواستیگما است.
وب گاه رسمی ظهور کودکان (ژاپنی)
وب گاه رسمی ظهور کودکان (انگلیسی)
فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان (انیمه) در دانشنامهٔ وب گاه Anime News Network
فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان در بانک اطلاعات اینترنتی فیلم ها (IMDb)
فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان در آل مووی
فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۰۵ بر روی دی وی دی در ژاپن منتشر گردید. نسخه با وضوح بالا آن نیز بر روی دیسک بلو-ری در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۰۹ در دسترس قرار گرفت. این فیلم نقدهای مختلفی از منتقدین دریافت نمود، درحالی که کار گرافیکی و پویانمایی آن مورد تقدیر قرار گرفت اما منتقدین اشاره داشتند کسانی که بازی فاینال فانتزی ۷ را انجام نداده باشد، داستان این فیلم برایشان نامفهوم خواهد بود.
دو سال از وقایع فاینال فانتزی ۷ می گذرد، جایی که کلاود استرایف موفق به شکست سفیراث شد و در پی آن شهر میدگار نابود گشت.

نقل قول ها

فاینال فانتزی ۷: ظهور کودکان (به ژاپنی: ファイナルファンタジーVII アドベントチルドレン Fainaru Fantajī Sebun Adobento Chirudoren) یک فیلم پویانمایی ژاپنی در سبک خیال پردازی علمی، به کارگردانی تتسویا نومورا و نویسندگی کازوشیگه نوجیما است. ظهور کودکان توسط شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس و ویژوال وورک ساخته شده و یکی از قسمت های مجموعه گردآوری فاینال فانتزی ۷ است که اقتباسی از فاینال فانتزی ۷، یکی از بازی های رایانه ای موفق نقش آفرینی در سال ۱۹۹۷ است.


کلمات دیگر: