کلمه جو
صفحه اصلی

د ای سی دبلیو اوریجینالز

دانشنامه عمومی

د ای سی دبلیو اوریجینالز (به انگلیسی: The ECW Originals) یک گروه کشتی حرفه ای است که در برنامه های کشتی حرفه ای متنوعی حضور یافته است مانند: تی اِن اِی و از آن مشهورتر در کمپانی دبلیودبلیوئی.
Official Website of Extreme Championship Wrestling
WWE.com (Official Website of World Wrestling Entertainment)
TNAwrestling.com (Official Website of Total Nonstop Action Wrestling)
نام این گروه مشتق از همکاری آن ها با ایندیپندنت اکستریم چمپیون شیپ رسلینگ اوریجینال می باشد. و افراد این گروه یعنی "ای سی دبلیو اوریجینالز" اولین افرادی بودند که با فعالیت در آن به اوج شهرت و ماندگاری رسیدند. اعضای این گروه طی فعالیتشان با کمپانی اصلی ای سی دبلیو، سابقه قهرمانی هایی چون قهرمانی سنگین وزن ای سی دبلیو، قهرمانی تلویزیونی، و قهرمانی تگ تیم جهان را داشتند.
در ژوئیه ۲۰۱۰، این گروه در تی اِن اِی و تحت عنوان Extreme, Version 2 یا Extreme Violence 2 یا EV2 آغاز به کار کردند. با این حال، این گروه بعد از ورشکستگی ای سی دبلیو و تعطیل شدن و خریداری شدن آن توسط دبلیودبلیوئی، هرگز رسماً با نام اصلی خود فعالیت نکرد، چرا که نام تجاری و تمام امور مربوط به آن در مالکیت دبلیودبلیوئی بود.
در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۵، د دادلی بویز که در دشمنی با خانواده وایت بودند، در راو تامی دریمر را به تیم بازگرداندند و به نوعی یک بار دیگر تیم ای سی دبلیو اوریجینالز را احیا کردند.


کلمات دیگر: