1. this polygon has twelve faces
این کثیرالاضلاع دوازده بر دارد.
2. an irregular polygon
چندوجهی نامنظم
3. to inscribe a polygon in a circle
چند وجهی را در دایره محاط کردن
4. The polygon definitions are written to the file whose unit number is
[ترجمه ترگمان]تعاریف چند ضلعی به پرونده ای نوشته می شوند که شماره واحد آن
[ترجمه گوگل]تعاریف چند ضلعی به پرونده ای که شماره واحد آن است، نوشته می شود
5. The error can spread over the polygon by altering the positions of the boundary points appropriately.
[ترجمه ترگمان]خطا می تواند با تغییر موضع نقاط مرزی به طور مناسب روی چند ضلعی پخش شود
[ترجمه گوگل]خطا می تواند با تغییر موقعیت نقاط مرزی به درستی بر چند ضلعی گسترش یابد
6. Positive form can be introduced into any polygon or polyhedron by regarding it as a closed skin subjected to internal expansion.
[ترجمه ترگمان]فرم مثبت را می توان به هر چند ضلعی یا polyhedron با توجه به آن به عنوان یک پوست بسته در معرض انبساط داخلی معرفی کرد
[ترجمه گوگل]فرم مثبت را می توان به هر چند ضلعی یا چند ضلعی معرفی کرد، با توجه به آن به عنوان یک پوست بسته تحت توسعه داخلی
7. Figure Closure error in polygon digitizing.
[ترجمه ترگمان]شکل ۸ خطای خاتمه در چند ضلعی
[ترجمه گوگل]خطای بستن شکل در دیجیتالی چند ضلعی
8. The equivalent Fresnel numbers of the regular polygon and slit are calculated by using the radius of inscribe circle and half width of the slit as the feature length.
[ترجمه ترگمان]تعداد Fresnel equivalent از چند ضلعی منظم و شکاف با استفاده از شعاع دایره و نیم عرض شکاف به عنوان طول مشخصه محاسبه می شوند
[ترجمه گوگل]اعداد برابر Fresnel از چند ضلعی منظم و شکاف با استفاده از شعاع دایره inscriptions و نصف عرض شکاف به عنوان طول ویژگی محاسبه می شود
9. Polygon SUVNPQ is equilateral and equiangular and TWOR is a rectangle.
[ترجمه ترگمان]Polygon SUVNPQ یک مستطیل است و equiangular و TWOR یک مستطیل هستند
[ترجمه گوگل]چند ضلعی SUVNPQ معادل و معادل است و TWOR یک مستطیل است
10. The polygon scan conversion problem is a basic problem in Computer Graphics.
[ترجمه ترگمان]مساله تبدیل چند ضلعی مساله اساسی در گرافیک رایانه ای است
[ترجمه گوگل]مشکل تبدیل اسکن چند ضلعی یک مشکل اساسی در گرافیک کامپیوتری است
11. The 0. 618 method and the convex polygon method for minimum condition evaluation of straightness error are introduced, and their high-level language programs are given in this paper.
[ترجمه ترگمان]۰ درنهایت با استفاده از روش Arc GIS و روش چند ضلعی محدب برای حداقل شرایط خطای straightness معرفی می شوند و برنامه های زبان سطح بالای آن ها در این مقاله ارایه شده است
[ترجمه گوگل]روش 618 و روش چند ضلعی محدب برای ارزیابی حداقل شرط خطای راستایی معرفی شده است و برنامه های زبان سطح بالا در این مقاله ارائه شده است
12. This essay studies some properties of M-side polygon sequences which often exist in elementary number theory and their combinational identity with the elementary method.
[ترجمه ترگمان]این مقاله برخی ویژگی های توالی های چند ضلعی M طرف را مطالعه می کند که اغلب در نظریه اعداد ابتدایی و هویت ترکیبی آن ها با روش ابتدایی وجود دارند
[ترجمه گوگل]این مقاله برخی از خواص توالی چند ضلعی سمت M را بررسی می کند که اغلب در نظریه شماره ابتدایی و هویت ترکیبی آن با روش ابتدایی وجود دارد
13. Traditional Scan Line Polygon - Filling Algorithm can only deal with horizontal scan - lines and can only fill lineline.
[ترجمه ترگمان]اسکن سنتی خط پویش Polygon - Filling تنها می تواند با خطوط پویش افقی سروکار داشته باشد و تنها می تواند lineline را پر کند
[ترجمه گوگل]Polygon Line Scan Line سنتی - الگوریتم پر کردن فقط می تواند خط افقی را حل کند و فقط می تواند خطوط را پر کند
14. They are completely regular solids: each has all of its faces repeating a regular polygon, triangle, square or pentagon.
[ترجمه ترگمان]آن ها کاملا عادی هستند: هر یک از چهره های خود یک چند ضلعی منظم، مثلث، مربع و یا شش ضلعی منظم دارد
[ترجمه گوگل]آنها جامد به طور منظم منظم هستند که هر یک از آنها دارای چهره ی تکراری چند ضلعی، مثلث، مربع یا پنتاگون است