کلمه جو
صفحه اصلی

چه رؤیاهایی که می ایند

دانشنامه عمومی

چه رویاهایی که می آیند (فیلم). چه رویاهایی که می آیند (به انگلیسی: What Dreams May Come) فیلمی درام و فانتزی است محصول سال ۱۹۹۸ به کارگردانی وینسنت وارد. در این فیلم بازیگرانی همچون رابین ویلیامز، کوبا گودینگ جونیور، آنابلا اسکوریا، ماکس فون سیدو، روزالیند چائو و لوسیندا جنی ایفای نقش کرده اند.

چه رؤیاهایی که می آیند (فیلم). چه رویاهایی که می آیند (به انگلیسی: What Dreams May Come) فیلمی درام و فانتزی است محصول سال ۱۹۹۸ به کارگردانی وینسنت وارد. در این فیلم بازیگرانی همچون رابین ویلیامز، کوبا گودینگ جونیور، آنابلا شورا، ماکس فون سیدو، روزالیند چائو و لوسیندا جنی ایفای نقش کرده اند.
۲ اکتبر ۱۹۹۸ (۱۹۹۸-10-۰۲)
زن و شوهری جوان دو فرزند خود را در حادثه ای از دست می دهند. زن دیگر تحمل ندارد، اما شوهرش به او کمک می کند و شوق زندگی را به وی بازمی گرداند. مدتی بعد مرد در حادثه ای کشته می شود و به بهشت می رود. زن که این بار یار و یاوری ندارد، خودکشی می کند و مرد سفری از بهشت به دوزخ را برای یافتن همسرش آغاز می کند…

نقل قول ها

چه رؤیاهایی که می آیند (فیلم). چه رؤیاهایی که می آیند (به انگلیسی: What Dreams May Come) فیلمی درام و فانتزی به کارگردانی وینسنت وارد که محصول سال ۱۹۹۸ آمریکا است.


کلمات دیگر: